sobota, 2 stycznia 2016

Inspiracje #1



Od dawna się do tego zabierałam i w końcu to robię. Zakładam bloga wszystko pięknie i świetnie, ale jaka ma być nazwa wszystkie które mnie interesują są zajęte, ale po dłuższym zastanawianiu się powstała jakże cudowna  nazwa "Reaasy" nie chyba nie ma to jakiegoś ukrytego znaczenia i pewnie nazwę zmienię za jakiś czas. Po co mi blog i co będę na niego dodawać więc zawsze chciałam mieć swojego bloga gdzie będzie wszystko i nic tak więc zrobiłam. A co na nim będzie? Przede wszystkim inspiracje. Nie przedłużając dzisiaj rzucam wam garść inspiracji jeżeli czujecie niedosyt zapraszam do śledzenia bloga na pewno dowiecie się więcej.   xoxo Roksana

                                                                (Tumblr, WeHeartIt)






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz